ü მოსწავლეების მიერ დავალების დროს
დაშვებული: მორფოლოგიურ-ორთოგრაფიული, სტილისტური, სინტაქსური და პუნქტუაციური შეცდომების
განხილვა და მათი რეფლექსია;
ü არგუმენტირებული ესეს შექმნისთვის
არსებული ზოგადი „კლიშეების“ გაცნობა და მათი პრაქტიკაში გამოყენება.
წრის პროგრამა:
1. გიორგი მერჩულეს „გრიგოლ ხანძთელის
ცხოვრება“ (არგუმენრირებული ესეების შემნა და ტექსტზე მუშაობა: გაგებ-გააზრება,
ანალიზი, სინთეზი, შეფასება);
2. შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“(არგუმენრირებული
ესეების შემნა და ტექსტზე მუშაობა: გაგებ-გააზრება, ანალიზი, სინთეზი, შეფასება);
3. დავით გურამიშვილის „დავითიანი“(არგუმენრირებული
ესეების შემნა და ტექსტზე მუშაობა: გაგებ-გააზრება, ანალიზი, სინთეზი, შეფასება);
4. სულხან-საბა ორბელიანის „სიბრძნე-სიცრუისა“(არგუმენრირებული
ესეების შემნა და ტექსტზე მუშაობა: გაგებ-გააზრება, ანალიზი, სინთეზი, შეფასება).